FAQ

Najczęściej zadawane pytania:

Znajdź interesujące Cię szkolenie i termin na stronie www.instytut-mz.pl/wydarzenia/

Następnie dodaj szkolenie do koszyka i przejdź do kasy. Podaj swoje dane oraz wybierz sposób płatności.

Po wypełnieniu formularza oraz akceptacji regulaminu zostaniesz przeniesiony na stronę płatności Przelewy24 lub pojawią się szczegóły zamówienia wraz ze wszystkimi danymi potrzebnymi do zrobienia przelewu.

Na koniec, po zaksięgowaniu Twojej płatności, otrzymasz e-maila z potwierdzeniem zamówienia, a Twoje miejsce zostanie zarezerwowane.  

Tak. Dopisz do zamówienia pozostałych uczestników (imię i nazwisko). Możesz to zrobić w okienku “Uwagi do zamówienia”. Wtedy będziemy mogli dopisać dodatkowe osoby do listy uczestników.

Również możesz zgłosić pozostałych uczestników mailem na adres sekretariat@instytut-mz.pl podając przy tym numer zamówienia.

Nie. Wejście odbywa się według listy uczestników, za okazaniem dokumentu tożsamości.

Niestety nie ma takiej możliwości. Liczba miejsc na szkoleniach jest ograniczona. Wymagana jest wcześniejsza rezerwacja miejsca – złożenie zamówienia i dokonanie opłaty poprzez szybkie płatności on-line Przelewy24 lub przelew bankowy.

Tak. Dokonując zamówienie dopisz dane potrzebne do faktury w okienku “Uwagi do zamówienia”. W ciągu 14 dni po wydarzeniu wystawimy dokument i prześlemy go na Twój adres email.

Dla wszystkich uczestników naszych szkoleń i konferencji przewidzieliśmy imienny certyfikat (z wyjątkiem wybranych wykładów i warsztatów). Informacja o certyfikacie jest zawarta w opisie wydarzenia.

Będziesz mógł go odebrać od razu po szkoleniu lub konferencji.

Tak. Jeżeli chcesz zarezerwować miejsca na wydarzeniu dla grupy powyżej 4 osób, możesz zgłosić się do nas po KOD RABATOWY.

W tym celu napisz do nas maila na adres sekretariat@instytut-mz.pl podając przy tym datę szkolenia i ilość uczestników. 

Materiały szkoleniowe są udostępniane uczestnikom na całodniowych szkoleniach i konferencjach (powyżej 6 h). Prezentacje wyświetlane podczas konferencji są własnością prelegentów i będą udostępniane wyłącznie za ich zgodą . 

W innych przypadkach materiały nie są udostępniane.

Lunch i przerwy kawowe są przewidziane na całodniowych szkoleniach i konferencjach (powyżej 6 h).  Informacja o wyżywieniu jest zawarta w opisie wydarzenia.

W innych przypadkach cena wydarzenia nie obejmuje posiłków oraz napojów.

Tak. Masz na to 14 dni od terminu złożenia zamówienia. Ze względów organizacyjnych, decyzję o rezygnacji prosimy składać maksymalnie 10 dni przed realizacją szkolenia.

W celu dokonania zwrotu prosimy o wypełnienie oświadczenia, którego wzór jest zamieszczony na stronie LINK i przesłanie jego skanu mailem na adres sekretariat@instytut-mz.pl 

Masz pytanie?

Napisz do nas